• Novosti >
  • Vesti >
  • Međunarodna PRO PR konferencija na Zlatiboru

Međunarodna PRO PR konferencija na Zlatiboru

Međunarodna PRO PR konferencija, koju organizuje agencija Apriori World, održava se od 11. do 14. aprila 2018. godine u hotelu Mona na Zlatiboru. PRO PR konferencija ove godine održava se 16. put za redom i najveći je regionalni skup koji okuplja stručnjake iz oblasti odnosa sa javnošću iz celog sveta.

Reč je o događaju koji je pokrenut idejom okupljanja eminentnih stručnjaka iz područja odnosa s javnošću kako bi se upoznali s trendovima, specifičnostima i različitostima tržišta komunikacija, nivoima inovativnosti i profesionalnosti struke, te međusobno razmenili ideje i iskustva.

Tokom trodnevnog edukacijskog programa, učesnici će imati priliku da učestvuju na 16 predavanja i dve panel diskusije na kojima će svoja iskustva i znanja predstaviti ugledni regionalni i svetski komunikacijski stručnjaci.

Domaćin i partner ovogodišnjeg kongresa je Turistička organizacija Zlatibora, koja je prepoznala značaj ovog međunarodnog skupa i podržala njegovo održavanje na Zlatiboru, gde će pored službenog programa biti organizovana i dva izleta kako bi gosti konferencije mogli da se upoznaju sa turističkim atrakcijama najposećenije srpske planine.

Organizatori očekuju da će i 16. PRO PR konferencija okupiti više od 200 stručnjaka iz sveta odnosa sa javnošću, a neki od predavača su: Maja Jovanović, rukovodilac projekata u Fondaciji Novak Đoković, Toni Tomašek iz slovenačke agencije Publicis One, ugledni britanski stručnjak, generalni direktor PRCA-e i izvršni direktor ICCo-a Francis Ingham, a članica Uprave VTB grupe iz Rusije Olga Podoinitsyna govoriće o korporativnoj autentičnosti.

Šesnaesto izdanje PRO PR konferencije po prvi put će ugostiti predavača iz Afrike i to Robyn De Villiers, predsednicu Uprave Burson-Marsteillera iz Južnoafričke Republike, koja će govoriti o promenama i trendovima u komunikacijama na afričkom kontinentu.

O stručnim praktičnim primerima u Argentini govoriće Carlos Diaz, direktor jedne od najvećih južnoameričkih agencija za analizu i praćenje medije, dok će iskustvo u komunikacijama u digitalnoj sferi u Sjedinjenim Američkim Državama učesnicima preneti Sean Gardner.

Dva predavanja biće posvećena temi komunikacija i odnosa s javnošću na televiziji, pa će tako predavanje o transformaciji komunikacija na hrvatskoj nacionalnoj televiziji održati Igor Ćutuk, rukovodilac sektora komunikacija i portparol Hrvatske radio-televizije, dok će zamenica rukovodica sektora komunikacija Radio-televizije Slovenije Sabrina Povšič Štimec u saradnji sa svojim kolegom Josephom Hobanom, direktorom komunikacija na Radio-televiziji Irske održati predavanje na temu važnosti javnih medijskih servisa i rezultata kampanje koje je tokom protekle godine sprovelo deset evropskih javnih televizija.

U bloku predavanja o praktičnim primerima internih komunikacija govoriće Nina Redžepagić, direktorica crnogorske agencije za odnose s javnošću OR, zatim Marija Beslać, menadžerka komunikacija u Nordeusu i Nataša Jovanović iz UniCredit banke Srbije koja će predstaviti model implementacije Smart Working koncepta svim zaposlenima u centrali ove banke.

Biagio Carrano, ugledni italijanski komunikacijski stručnjak s beogradskom adresom, govoriće o brendiranju države uz pomoć medija. Praktična iskustva o odnosima s javnošću u kulturi predstaviće direktorka komunikacija i marketinga u londonskom Victoria and Albert Museum-u Sophie Brendal, dok će Fiona Czerniawaska, direktorka u Source Global Research-u kroz prezentaciju rezultata globalnog istraživanja predstaviti nove trendove i smerove komunikacije. Ugledni srpski komunikacijski stručnjak i vlasnik agencije Represent Communications Borislav Miljanović održaće predavanje na temu digitalizacije PR agencije.

I ove godine, održaće se i dve panel diskusije: o radijskom novinarstvu i odnosima s javnošću koju će moderirati direktor korporativnih komunikacija BBC-a John Shield, a kojem će se u diskusiji pridružiti urednici i direktori vodećih radijskih servisa u jugoistočnoj Europi, te panel diskusija o agencijama za odnose s javnošću koju će moderirati Marjan Novak, glavni urednik Marketing Magazina, a na kojoj će govoriti direktori regionalnih agencija za odnose s javnošću.

U okviru konferencije biće održana i svečana dodela priznanja PRO PR Awords.

Preuzmite:
Program PRO PR Conference

Međunarodna PRO PR konferencija na Zlatiboru X